ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

آغاز توزیع ۴۱۱ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۷۱۱۹
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
آغاز توزیع ۴۱۱ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در خراسان رضوی
معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: از ابتدای بهمن ماه با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در حوزه چیزی حدود ۴۱۱ تن گوشت گوسفندی و ۸۲۲ تن هم گوشت گوساله در استان درحال توزیع است.

به گزارش شهرآرانیوز، سعادت علی نیا در این باره به خبرنگار ما گفت: از ابتدای سال چیزی حدود ۴۵۰۰ تن مرغ خریداری شده است. از یک ماه اخیر بر اساس دستورالعمل تنها نژاد بومی آرین خریداری می‌شود و سایر نژاد مرغ را مقرر شد اتحادیه خریداری کند.

به گفته معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی، همچنین خرید گوشت گوساله و گوسفندی را هم داشته ایم و چیزی حدود ۱۰۰۰ تن جهت تنظیم بازار از تیرماه سال جاری خریداری شده است؛ که از ابتدای بهمن ماه با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز چیزی حدود ۴۱۱ تن گوشت گوسفندی و ۸۲۲ تن هم گوشت گوساله در استان درحال توزیع است؛ که با معرفی نامه‌های مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها انجام شده است.

علی نیا افزود: تا الان حدود ۶۰ درصد توزیع انجام شده است و ما بقی آن هم در حال توزیع است. مراکز توزیع را جهاد کشاورزی مشخص می‌کند در مشهد هم تعاونی‌های مصرف و بازار‌های شهرداری عرضه می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به ایام پایانی سال و ماه رمضان که در پیش داریم ذخایر گوشت و مرغ ما تا آخر سال تامین است و مشکلی برای توزیع نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->